Hoe wij werken

1) Kennismaking

Via een kennismakingsgesprek introduceert de opdrachtgever zich aan onze evenementmanager en andersom. We stellen samen vast wat de vraag is en wat het beschikbaar budget is. Wij verdiepen ons in een persoon, merk of de organisatie en de randvoorwaarden, doelstelling en de specifieke wensen voor het evenement

2) Brainstormen 

Na de intake volgt het brainstormen. Een deskundige eventmanager buigt zich over de thematisering en een uniek eventconcept. Er ontstaat een ruwe schets die aan de hand van een digitaal moodboard wordt uitgewerkt

3) Productie en coördinatie

Vervolgens gaat onze eventproducent aan de slag met de voorbereiding, het maken van afspraken, het scouten van leveranciers en artiesten en de overall productie

4) Uitvoering

Op de evenementdag is de eventmanager is vroeg aanwezig op de evenementlocatie om er voor te zorgen dat alles gereed raakt. Toeleveranciers worden opgevangen, techniek en catering wordt gecontroleerd, veiligheid wordt nagelopen en het personeel geïnstrueerd. We zorgen ervoor dat tot in de puntjes gereed is. Let the show begin! 

5) Natraject

Na het evenement ontvang je foto's en video's en kunnen we een bedankje sturen of een review ophalen bij gasten


Wil je kennismaken en zien wat wij kunnen betekenen voor jouw evenement? Neem contact op met onze hoofd eventmanager Marieke van der Weiden.  Via WhatsApp gaat dat het snelst Zij belt je daarna direct terug om zaken te bespreken

Over Rockstars Events

Rockstars Events is een creatief Rotterdams evenementbureau dat evenementmanagement, evenementconcepten en evenementproducties realiseert voor bedrijven en particulieren in Metropool Rotterdam. Ons team bestaat uit creative director Marieke van der Weiden MA en vaste freelancers die ervoor zorgen dat jouw evenement een totaalbeleving wordt voor jouw gasten. Rockstars zorgt voor betovering en realiseert evenementplanning, evenementproductie en evenementafhandeling. Rockstars gebruikt de locatie als canvas en maakt daarom elke locatie evenementgereed met enkele ingrepen. Wij werken pijlsnel en zien dingen die andere evenementmanagers niet zien. Wij doen in 1 dag waar andere evenementmanagers weken over doen! Huur een Rockstars eventmanager in en schitter maximaal en zonder vlekken op jouw feest

Lees meer »

Wat wij doen

Naast evenementconceptontwikkeling zorgen wij voor de gehele organisatie en coördinatie van een evenement. Wij leggen afspraken vast met artiesten, leveranciers, barpersoneel, deurhosts en locaties. Wij briefen cateraars en vloerpersoneel, verzorgen de thematisering, aankleding en styling van de locatie en mensen, regelen de juiste techniek en lichtshows of hologrammen en een toiletgelegenheid en beveiliging wanneer nodig. We bedenken een aantrekkelijk uitnodigingstraject voor jouw gasten en maken een feestwebsite die jou inzicht geeft in wat er gebeurt in het productieproces. Wij kunnen een digitale aanmeldpagina voor gasten maken en kunnen digitale reviews verzamelen na het evenement. Alles wordt van minuut tot minuut in een digitaal draaiboek uitgewerkt om de uitvoer te optimaliseren. Vooraf maken wij een moodboard zodat je de sfeer kunt proeven. Wij hebben door  onze jarenlange ervaring efficiente systemen ontwikkeld om een evenement glad en naar volle tevredenheid te laten verlopen en de snelheid van het management  en op de werkvloer erin te houden. Wij werken met vaste crews, leveranciers en artiesten die inspelen op perfect gastheerschap

Lees meer »

Hoe werken wij

Via een kennismakingsgesprek introduceert de opdrachtgever zich aan onze evenementmanager en andersom. We stellen samen vast wat de vraag is en wat het beschikbaar budget is. Wij verdiepen ons in een persoon, merk of de organisatie en de randvoorwaarden, doelstelling en de specifieke wensen voor het evenement

Lees meer »

Opdrachtgevers

Rockstars opdrachtgevers zijn zakelijke opdrachtgevers zoals Rotterdam Marathon, Rotterdamse Ondernemersprijs, Takumi Ramen Restaurants en Cupra Nederland. Evenementen die wij organiseren voor particulieren zijn verjaardagsfeesten, supriseparty's, BBQ party's, housewarmings, tuinfeesten en uitvaartfeesten

Lees meer »